h1

I lördags…

februari 12, 2014

…så var vi inbjudna till Micke L & Darley till en trevlig kväll. Svärfar Ove skjutsade oss dit.

0. ni

Det blev helt oväntat en trevlig, lugn kväll med lite öl och dans som Salsa(!!) och Merengue(!!) samt en hel del snack om Spanska språket och Colombia där Darley kommer ifrån. Micke och Darley var imponerade att jag kunde lite spanska…

0. vi

Sedan åkte vi taxi hem fastän vi kunnat promenera den lilla biten, jag hade för högklackade skor på mej.

0. me

10 kommentarer

  1. Kul! 😀 Jag längtar till den dan jag å Micke kan spontanöla! Det börjar vara läääängesen nu!


    • Ja det var oväntat kul 🙂 Hoppas Ni kan öla snart, men jag förstår att man gärna ammar så länge man kan, nyttigt, billigt och bra för kroppens återhämtning 🙂


  2. nu är vinnaren av den personliga almanackan dragen, kolla in och se om det var du! KRAM 🙂


    • Tack 🙂 Synd att jag inte vann, behövde verkligen en almanacka 😉


  3. Kul:D


    • Ja det var kul 🙂 Välkommen hit till bloggen!


  4. Vad kul ni hade det, man behöver roa sig ibland och träffa folk. Häftigt att du kan spanska

    Ha en skön dag
    kramar


    • Ja det var trevligt! Det behövs verkligen att träffa folk, särskilt när man är hemmafru som jag är. Jag saknar ju arbetskamrater så jag blir glad för besök hos andra eller om nån besöker mej/oss. Ja spanska är kul och lätt att lära sej. Önskar jag kunde ännu mer.

      Kramar!


  5. Ja, att komma bort är alltid roligt. 🙂

    Ja, spanska är nog ett språk man skulle ha lärt sig, då det är världens mest talande språk.

    Ha det allra bäst och sköt om dig gumman.. // Kram Annelie


    • Ja det är trevligast att bli bortbjuden för hemmets väggar ser jag ju jämt som ”hemmafru”.

      Spanska är kul. Lättsamt att lära sej och ett världsspråk. Det är aldrig för sent att lära sej något nytt 😉

      Kram!



Kommentera

