h1

Bloggen 5 år!

mars 3, 2014

Idag är det FEM år sedan jag registrerade denna bloggen och började blogga!

5 år

Detta är den enda bloggen och enda bloggadressen som jag haft. Jag skulle inte heller vilja byta bloggadress eller bloggportal. Jag är så nöjd.

Och eftersom det är femårsjubileum så tänkte jag ha en utlottning på bloggen och lotta ut en liten, liten present. Vad det blir är hemligt. Det Du behöver göra är att skriva en kommentar om vad Du gillar på just min blogg och varför. Glöm inte att skriva Din giltiga mailadress (den syns inte för andra) när Du registrerar Din kommentar! (Annars kan jag inte maila vinnaren och få hemadressen).

Är Du flitig kommentator så är Du redan godkänd och kommentaren syns på en gång men om Du är ny kommentator måste jag godkänna Din kommentar innan Din kommentar syns.

Vinnaren dras på Söndag den 9 mars 2014!

12 kommentarer

  1. För det första, stort GRATTIS på 5-årsdagen. För det andra, jag tycker du har en härlig mix i ditt skrivande, ett stort plus för dina filmtips. Ha en jättefin kommande tisdag.. / Kram Annelie


  2. Stort grattis på 5 års dagen.
    Jag kan ju inget om film och ser sällan film men när man bestämmer sig för att göra det så är det guld med en sida som kan tipsa om massor så det gillar jag.
    Sedan gillar jag när det blandas med flera ämnen .
    Kram på dig


  3. Hej och grattis till dina fem bloggår! Du har en välskött och varierad blogg där du är både informativ och målande med ord och bilder!
    Jag har varit borta från läsandet en tid men ska försöka att komma igång igen. Kram!


  4. Grattis på 5 årsdagen!! Jag gillar att du har mycket bilder till det du skriver och jag tycker att du och din familj verkar vara superhärliga!! Du delar glada lyckliga händelser men även de mycket jobbiga händelser i ditt liv och det e viktigt då du når mig o jag känner igen mig och känner mig både glad o ledsen med dig!! Ska bli roligt den dag vi får träffas:)


  5. Jag läser för att jag gillar ditt sätt att skriva då det är välformulerat och väldigt ”berättande”. Din blogg innehåller kuriosa som gör att man alltid hittar någonting som fångar ens intresse. Och ibland hittar ni på olika teman med tex vem folk i er omgivning liknar, det tycker jag är roligt =)


  6. Kul, Grattis! Jo, Jag kommer ihåg att du började blogga strax innan Tim föddes.
    Blommorna och trädgården tycker jag har varit bäst att följa. Lite stiltje på det nu under vintern kanske….
    Jag kikar även in på trädgårdsbloggen för uppdatering…..
    Filmtipsen är även bra…..
    Dax för lite restips kanske?! 🙂


  7. […] En Gert i Rymden… « Bloggen 5 år! […]


  8. Hej du,,Jag har följt din blogg i några år,hör väl inte till dom flitigaste att kommentera,,men jag gillar ditt sätt att skriva om ”Ups and Downs”,,sen har jag kollat på ett antal filmer som du tipsat om..Haé Kram.


  9. […] Glöm inte att delta i utlottningen jag har här på bloggen! Lycka […]


  10. Jag gillar blandningen av inlägg. Och framförallt att läsa om resor. Dålig på att kommentera men jag läser allt. Kram och grattis


  11. […] Delta gärna i min utlottning på bloggen som pågår fram till på söndag […]


  12. […] om ursäkt för att jag inte dragit vinnaren i utlottningen som det var tänkt tidigare. Jag blev tyvärr sjuk och har inte haft någon ork alls att filma […]



Kommentera

