h1

Darling flyttade in hos oss!

mars 12, 2014

Vår nya soffa Darling flyttade in hos oss tidigare, men vi fick inte kuddar och nackstöd färdigt förrän idag! Äntligen är det någotsånär komplett. Det saknas ett par kuddar till, fick ju skicka tillbaka två kuddar så jag letar några nya kuddar i 50x50cm (den med pussmun och den med ansikte ska egentligen inte vara i soffan).  Detta inlägg finns även på vår Villablogg.

Darling

PS! Ni som väntar på utlottningen, jag har inte glömt bort Er 😉 Jag har haft väldigt ont i handen så jag har haft svårt för att skriva blogginlägg tyvärr. Än är jag inte bra men snart så…

IMG_20140306_173040

2 kommentarer

  1. Vilken snygg och tjusig soffa. Gillar även färgen. Ni har ju så snyggt hem. Tråkigt med din hand


    • Tackar, vi är jättenöjda med soffan. Väldigt efterlängtad också, vi hade ju bara en ”trea” förut och då hade vi nästan inga sittplatser när det kom besök. Handen mår bättre nu, men då slog influensan till. Typiskt!



Kommentera

