h1

Sjukstuga!

mars 20, 2014

Redan när vi hade besök av MickeL & Darley i Lördagskväll så kände vi oss hängiga. Sov halva Söndag och vaknade med ond hals. Ja sedan dess har vi bara legat däckade, med halsont, hosta, huvudvärk, feber och ont i hela kroppen. Måndag var Pelle hängig när han kom hem från jobbet att han somnade i soffan. Tisdag svimmade jag på köksgolvet när jag skulle göra varma mackor till lunch, hann bara lägga upp smörpapper på plåten så svartnade allt. Så min käre man fick hjälpa mej upp och fortsätta i köket medans jag fick krya ner i soffan under täcket. Pelle har varit sjukskriven sedan tisdagmorgon då han haft hög feber och nästan hostat upp lungorna. Så det har varit filmmaraton som heter duga, ömsom film ömsom somnat. Gissa om det kommer att komma filmtips senare?? Hehe.

girl-sick-bed-400x4001

2 kommentarer

  1. Usch… Hoppas ni kryat på er! Det är ju såååå jobbigt med flunsan! Man orkar absolut ingenting, knappt se TV.


    • Pelle är lite bättre, fortfarande kraxig men jobbar. Jag är däremot sämre igen. Mår värre än värst, jag brukar verkligen inte vara såhär sjuk av vanlig influensa. Håller med om att man inte orkar nånting, önskar jag kunde sova när jag är matt, men inte ens det funkar för jag hostar så. Hoppas verkligen jag mår bättre till på torsdag, annars får vi skjuta på vårt besök. Krama gullungarna från Faster och Farbror ❤



Kommentera

