h1

Dragning!

mars 26, 2014

20140313-CopyrightStudioMaya-Satio715

Ber om ursäkt för att jag inte dragit vinnaren i utlottningen som det var tänkt tidigare. Jag blev tyvärr sjuk och har inte haft någon ork alls att filma dragningen, men nu har vi dragit vinnaren, jag filmade och Pelle assisterade mej! MEN tyvärr går det inte ladda upp mp.4-filmer på bloggen av nån anledning så Ni får helt enkelt lita på mej och Pelle!

GRATTIS Helen! ❤

Jag skickar hemliga vinsten så snart jag är på benen lite piggare! Eftersom jag blev så glad över att så många positiva kommentarer kom in så kommer jag att skicka en liten present till alla Er andra också som tack! Vad Ni får kommer jag visa på bloggen senare när Ni fått dem, så till dess är det hemliga små paket som ligger här och väntar på att postas 😉

6 kommentarer

  1. Nemen oj wow ! Här sitter jag i godan ro och läser bloggar och ser att jag äntligen har vunnit en tävling. Jag som har sådan otur fick helt plötsligt tur 🙂
    Tjohooo !!!


    • Vad skoj att Din tur vänder! GRATTIS! 🙂 Paketet postades idag!


  2. Grattis till Helen… 😀


    • Tröstpris kommer 😉


  3. Grattis,grattis till vinnaren….Men jag vill åxå vinna nånting…. Du får dra ett par lotter till! 🙂


    • Tröstpris kommer 😉



Kommentera

