h1

Så lite man vet…

april 10, 2014

BildBild

I måndags fick jag reda på två nya småkusiner/tremänningar som jag, brorsan och vår kusin Juha har i Staden Norrut. Vårt släktträd växer, och att dom är såhär nära som 5 mil ifrån mej. Båda finns på min mammas sida, kusinbarn till min mamma. Det är spännande att släktforska!

Tjejen heter Susanne, hon är gift och har två småbarn och Killen heter Johan, sambo och utan barn. Men jag har ännu inte kontaktat dem, det vore skoj. Bilderna har jag lånat från deras Facebook.

2 kommentarer

  1. Kul att du släktforskat för man får fram så mycket spännande. Jag hade två kusiner som jag inte kände till för dom var bortadopterade. Vad kul att du hittade småkusinerna som du säger så fint 😉

    kramar


    • Ja det är spännande att släktforska. Önskar jag kunnat forska lite mer men det kostar en del och det är lite svårare ju längre bakåt i tiden man kommer. Särskilt om det är olika länder inblandade.

      Och nu har jag kontakt med Johan, skickade mail till honom. Vi blev vänner på Facebook direkt. Hans syster Susanne är inte så aktiv på Facebook så hon har nog inte läst mitt mail ännu.

      Kramar



Kommentera

