h1

Ett klick igår…

maj 1, 2014

Innan vi åkte iväg på middag igår klickade jag in en beställning av kläder, hade redan lagt upp dem på önskelista och det var bara att klicka iväg beställningen. Fraktfritt t.o.m. igår så det var därför jag kom på att jag nästan glömt beställa dem. Så nu inväntar vi paket med lite nytt till garderoben!

BildBildBildBildBild

väntelistan har jag också en jacka som sålts slut för tillfället så jag får in ett mail när de får in nya på lager, hoppas verkligen att den kommer in på nytt för den vill jag ha! Men med min vanliga otur så finns den väl inne imorgon, när vårt paket redan gått iväg!

Bild

5 kommentarer

  1. Baddräkterna var verkligen tjusiga och det andra också. Det verkar hända nåt när det gäller baddräkter. På 50-60 talet hade dom sån fantasi också och man känner igen en del former sen dess för jag har ju varit med länge;)

    Ha en skön dag
    kram


    • Baddräkter??

      Kram!


  2. ;)) ja du ser hur det blir när man är stressad inför flytt. Jag hade nog för bråttomt och såg nu att det inte alls är baddräkter ;)) sorry! dags att ta en bloggvila verkar det som

    kramar


  3. Den jackan har jag sett på nätet secondhand, http://citiboard.se/ , tror inte att den finns kvar nu dock.


    • Jag har redan fått hem jackan jag beställde. Men tack ändå 🙂



Kommentera

