h1

Shoppingflyget från Norr!

maj 19, 2014

ullaredsflygetlogo

Är det någon av mina vänner & familj som skulle vilja åka med mej till Ullared Onsdag 12 – Torsdag 13 November? Flyg, Busstransfer och Hotellrum inkl. frukost till det facila priset av 1690 kr! Vi skulle kunna vara ett helt gäng med tjejer och ha en rolig resa! Jag vet 5 stycken som funderar på att åka dit. Vi kan ju behöva bli ett jämnt antal för att dela rum två och två antar jag.

Min man jobbar sin höstrusch just då så det passar mej ypperligt att hitta på något kul istället för att sitta hemma från 07.00-23.00 varje dag! Vi åker på Onsdag kl. 09.30 från flygplatsen Fahlmark till Jönköpings flygplats och sedan med buss 2 tim och 20 min till Ullared. Incheckas på hotellet 13 när vi är framme och kan shoppa fram till 20.00. Efter en natt på hotellet så öppnar Gekås klockan 08.00 och vi kan shoppa ungefär fram till ca 14.00 innan vi ska åka checka ut och hem igen. Vi landar på Fahlmark klockan 20.00 nästa dag (Torsdag).

Bild

ShoppingGekås!

Ullaredgekås

Hotellet där vi isåfall kommer att bo. Det ligger på kort gångavstånd från Gekås! Efter shoppingen kan vi ju ta något glas bubbel, vin eller öl och ha en riktig tjejkväll. Är Du me´? Hör av Dej snarast! Via SMS eller telefon!

ullaredshotellet

ullaredshotellet2

Update kl. 14.00: Alla platser hann bokas på 3½ timme och jag hann inte med. Men ska bevaka om det kommer återbud inom 5 dagar!

 

Kommentera

