h1

WordPress!

juni 26, 2014

Bild

Det är verkligen tålamodsprövande med WordPress idag. Sedan bloggen blev mer Interaktiv har den strulat ibland för mej. Blogginlägg försvinner och får skrivas om (fastän alla prenumeranter redan fått ett felaktigt blogginlägg i mailen), texten flyttas dit den inte ska vara, bilder laddas upp till tio gånger innan de hamnar i galleriet och med surfplattan är det tio gånger värre än med laptop. Och man kan blogga på två olika sätt så det blir ytterligare funktioner att tänka på. Ändå har jag alltid tyckt om WordPress för att den har en lättförståelig meny, bra adminpanel, fina teman och en massa andra fördelar som inte andra blogghosts har. Så helst vill jag inte byta bloggportal och adress, särskilt inte när jag har bloggat här i så många år. Jag beklagar om Ni fått felaktiga blogginlägg via mailen och sedan gjort om inlägget, Ni får uppdatera Er i efterhand här på bloggen igen. Jag håller på med tre ytterligare blogginlägg, men jag får inte upp dem rätt så jag hoppas kunna få till det rätt idag, annars får vi se om tålamodet tryter… Imorgon är en annan dag…
😉

Kommentera

