h1

Äntligen, må jag säga…

juni 27, 2014

…så har jag fått tag i det jag önskat och letat så länge! Nämligen en dockningsstation till min surfplatta, dels blir det dubbel batteritid med den, dels blir det tangentbord och dels fungerar den som ett skydd på surfplattans bildskärm när jag reser. Den omvandlas till en liten laptop ungefär. Jag vann den på Tradera, killen som sålde den hade blivit bestulen på sin surfplatta så dockningsstationen blev ”oanvändbar” och den är nästintill ny, bara använd tre gånger och dessutom fick jag ett kanonpris på den! Jag är så lycklig! Hoppas den dyker upp på måndag!

Bild

Kommentera

