h1

”Du är tillbaka!”

november 10, 2014

version-ef674fb6ebd553a67a56202912c3711d

Först och främst vill jag beklaga att det tagit så lång tid att återuppta bloggandet igen, det blev en oväntad bloggpaus och dagarna bara rinner iväg! Livet är ju så mycket annat ibland, tiden räcker inte till allting. Men också för att jag har haft lite strul med att få upp fotobildspel och filmsnuttar som jag tänkt lägga upp här från resan till Spanien, bråkade mycket och länge tills jag gav upp. Bloggen tycks inte godta .mp4. Jag gjorde ett fint bildspel till Instagram, men där var tiden begränsad så bildspelet kan bara ses i sin helhet på Facebook som godtog hela bildspelet. Men på bloggen uteblir det tyvärr, jag får visa foton istället.

Sedan har jag foton på tre olika ”devices” (mobil, kamera och surfplatta) så det har blivit lite ont om tid att ladda upp och sortera dem. Men nu börjar det närma sej. Så jag hoppas det inte strular mycket mera med bloggen så att jag får upp lite blogginlägg…

Men tills dess kommer bl.a. filmrecensioner

 

One comment

  1. Man behöver bloggvila ibland och jag ser ju själv att man blir sittande alldeles för länge och inget annat blir gjort. Livet går ju ifrån en. Jag har också krångel med nätet och ibland även bloggen men inte så ofta som förr.

    Härligt att du varit till Spanien det är ett ställe jag skulle vilja åka till. Har varit till Italien två gånger.

    Ha en bra dag
    kramar



Kommentera

