h1

Look-A-Like fortsätter…

november 28, 2014

TULIPS

För 3,5 år sedan körde jag en Look-A-Like här på bloggen vilket blev en succé med många besök, som nu efterfrågats igen och jag har under en tid samlat ihop lite fler ”copycats” i vår närhet. Så detta samt en Julkalender med temat ”Världens Häftigaste Resmål” (mitt egna tema) håller på att förberedas med förtidsinställda blogginlägg. Detta har jag hållit på med en längre tid för att orken, kroppen och värken måste kunna samarbeta. Så håll utkik!

(Om Du är intresserad av tidigare julkalendrar eller tidigare Look-a-likes är det bara att söka i rutan nere till höger)

3 kommentarer

  1. Härligt bild. Det låter spännande så jag skall hålla utkik och har redan sett en bild längst upp

    kram


  2. Kul att Du vill följa kalendern och look-a-like 🙂 Ja bilden är från Holland, mycket fin.

    Kram


  3. Verkligen fin och jag skall följa detta. Det vill nog min man också som gillar både historia och geografi

    kram



Kommentera

