h1

Ny Laptop!

februari 3, 2015

23 januari

En dryg vecka innan jul kraschade min förra laptop. Därför har det varit lite bloggande. Jag har backup på det mesta men kanske inte allt, på bärbara hårddiskar, men det tar tid att hitta allt. Nu fick jag en ny dator i kombinerad julklapp och födelsedagspresent av min älskade man! Jag fyllde år den 15:e januari. Så den 23:e januari följde min son med för att vara mitt smakråd vilken jag skulle köpa och med hans kunskap (utbildad) så kan ingenting gå fel. Jag är supernöjd och lycklig över min nya fina laptop. Och den är supersnabb!

Så nu håller jag på som bäst att lägga upp nya album på mitt StyleRoom. Och nu blir det lättare att kunna blogga igen. Jippi!

2 kommentarer

  1. Min laptop ser nästan likadan ut som din och jag är supernöjd. Härligt att du nu har en ny som fungerar. Vilken toppenpresent du fick av din man. Min är en Toshiba

    Ha en skön kväll
    kramar


  2. Tack för din kommentar. Jag har haft en hemsk tid med både rygg och sen en hostförkylning efter operationen så det är först nu som jag känner att jag är bättre efter op och kvävningskänslorna är borta och jag tror det blir en fin vår. Hoppas du mår bra och har en fin vår och sommar att se fram emot. Ser att du inte bloggat på ett tag så jag går in på fb

    Stor kram



Kommentera

