h1

Missa inte

november 30, 2015

YGKNAPP

Imorgon är det den 1 december 2015 och då börjar Maypel’s Julkalender!

Temat på Julkalendern avslöjas imorgon!

copydoodles_dont_miss_out

För att återuppta bloggandet igen efter en lång paus så tänkte jag också fira det med en liten utlottning. Jag kommer att lotta ut en hemlig liten julklapp till någon av mina läsare!

För att delta gör Du såhär;

  1. Länka till detta blogginlägg idag, fram till Söndagen den 6 december 2015 klockan 24.00! Vem som blev vinnaren visas på bloggen Måndag den 7 december 2015! Låna gärna ”Missa Inte”-bilden om Du vill. (högerklicka och välj ”spara bild..”).
  2. Tagga/länka in tre bloggvänner i Ditt blogginlägg som Du tror kan gilla att följa en rolig lättsam Julkalender och som kanske också skulle vilja delta i denna utlottning av Julklappen!
  3. Kommentera i mitt kommentarsfält nedan med en länk var Du bloggat/länkat om detta.

 

Lycka till! // Maya

15 kommentarer

  1. Härligt att du är tillbaka och så fint det är härinne. Jag gillade dina julkalendrar.

    Jag skriver ett inlägg ang detta under dagen.

    Ha en skön dag
    kram


    • Hoppas Du gillar årets kalender! Min man är delaktig i årets kalender, hans idé mycket av luckorna 😉


  2. Här kommer länken till mitt inlägg

    http://wiper.bloggplatsen.se/2015/11/30/11225280-utlottning-hos-maypels-world/

    Hoppas jag fattat allt rätt, annars får du säga till


    • Helt rätt ❤ Kul att Du ville vara med!


  3. Vill du att jag skall dela inlägget till fb också?


    • Det kan Du göra, om Du inte nämner mitt riktiga namn & länkar till min FB, bara till bloggen! ❤


  4. Jag gjorde som du sa. Ha nu en skön dag kram


  5. […] Om Du inte redan sett det så har jag en utlottning av en hemlig julklapp här på bloggen! Hur Du gör för att delta i utlottningen så kollar Du [HÄR] […]


  6. Jag har redan skrivit ett inlägg ang detta och länkat till 3 personer. Nu satt jag en bildlänk en bit under min presentationsbild också. Jag har kanske missförstått nåt 😉

    Ha en skön kväll
    Malin


    • Nejdå, inget missförstånd från Din sida. Jag ville bara ”reklama” lite för att fler läsare gärna får titta in och delta i utlottningen!

      Om det blir många deltagare så har jag gärna en utlottning till 🙂

      Kram!


  7. […] Om Du inte redan sett det så har jag en utlottning av en hemlig julklapp här på bloggen! Hur Du gör för att delta i utlottningen så kollar Du [HÄR] […]


  8. […] Du missar väl inte Utlottningen av en Hemlig Julklapp? Läs mer [Här] […]


  9. […] Om Du inte redan sett det så har jag en utlottning av en hemlig julklapp här på bloggen! Hur Du gör för att delta i utlottningen så kollar Du [HÄR] […]


  10. […] i utlottningen av en hemlig liten Julklapp blev Wiper! Stort […]


  11. Tusen tack för vinsten, vad roligt 😉 Ha en skön dag
    kram
    Malin



Kommentera

