h1

Vuxna som Målar i målarböcker!

november 30, 2015

Har du också fastnat för den senaste hälsotrenden att färglägga bilder? Grattis! Förutom att det är roligt är det också nyttigt eftersom det minskar vår stress- och orosnivå.

måla

Jag skulle vilja börja måla och dessa tre vuxenmålarböcker skulle jag gärna vilja ha:

CDON de_dodas_dag_-_du_bestammer_fargerna-congdon_lisa- 74kr De dödas dag

CDON den_rofyllda_tradgarden_100_motiv_-_varva_ner_mala_och_njut-69kr Den rofyllda trädgården

CDON vackra_mnster-71kr Vackra Mönster

Kanske bra Julklappstips till någon? Klicka bara på de fetstilta blå orden så är det länkat till sidor de finns på!

 

Här hittar Du Gratis Mandalamotiv att skriva ut och färglägga!

Och här hittar Du Gratis Djurmotiv att skriva ut och färglägga! [.pdf-fil]

6 kommentarer

  1. Jag har sett att många börjar göra så man jag visste inte syftet och vad det egentligen var men nu beskrev du det så bra. Det kan vara nåt för mig också som är en stressad högvarvare. Tack för beskrivningen

    kram


    • Varsågod, tipset är gratis 😉

      Jag är själv sugen på att testa! Det verkar rogivande 🙂

      Kram ❤


  2. Det är ju så roligt att pyssla på, så ett jättebra tips! 👍🏼


    • Vad roligt att Du tycker det och gillade tipset 🙂


  3. Det ÄR rogivande och väldigt lätt att bli sittandes för länge,,,, för oss med besvärliga nackar.
    Ett tips då är att antingen sätta äggklockan eller mobilen på larm,,, så man packar ner sakerna då, oavsett hur roligt det är nu må vara.

    KrameliKram ❤


    • Vad roligt att Du hittat nåt att pyssla med! Jag är jättesugen på att testa det! Jag är van vid att tvinga mej själv till pauser då jag inte kan sitta länge i samma ställning, redan vid dator eller mobilsurfande, så larm behöver jag nog inte. Det är därför jag kan vara online på Facebook, men ändå inte sitta vid dator/mobilen emellanåt. Men det låter onekligen roligt när alla vänner berättar om sina målarböcker 🙂 Blir nog att köpa en målarbok och testa 🙂

      Kram!



Kommentera

