h1

Andra Advent förbi..

december 7, 2015

andra advent

Foto: Copyright Maya

Så var den andra advent förbi och dagarna går allt snabbare nu. Det har varit en helg hemmavid, men händelserik ändå. Vi har haft en del besök, storhandlat och sett film. Filmrecension kommer.

Tanken var att baka, men ingen av oss kände någon inspiration så det får väl bli i veckan. Idag blir det att börja promenera så jag stärker upp mitt högra knä och höft, ska möta min man Pelle när han ska promenera från jobbet och när vi möts går vi tillsammans hem, det blir en promenad på 4,5 km. Jag får nog gå lite långsamt i början då mitt högerben är relativt ostadigt och har varit så smärtande senaste tiden. Hoppas promenader hjälper!

Jag har ju emellanåt varit själv på fotopromenader och på så vis fått både foton, friskluft och motion. De fotona finns på Instagram. Men nu blir det alltså ännu mer motion.

Hur har Din helg varit?

Kommentera

