h1

Bikini i Älsklingsfärgen!

januari 15, 2016

BIKINI - fram BIKINI - bak

Tjohej bara! Så beställde jag en ny bikini, bara sådär! Mitt i natten när jag inte kunde somna! Klockan 00.45 gick ordern iväg…in på dagen som är min födelsedag!

Turkos och Svart är den. Hoppas den passar! En snygg födelsedagspresent!

 

logo

Beställde i måndags från TiKei Mineral Cosmetics också, väntar dock ännu på paketet!

Det blev deras fantastiska mineralsmink; Ett Rouge, Två Ögonskuggprover och Ett Läppstiftsprov.

4 kommentarer

  1. Otroligt snygg bikini och jag gillar färgen. Önskar jag hade en sån kropp som jag hade innan jag blev utbränd, då säckade allt ihop. Du kommer att bli jättesnygg i den

    Ha en skön fredag och helg
    kramar


    • Tusen tack! Väntar fortfarande på den. Hoppas den sitter bra. 🙂

      Kramar!


  2. Hej!! Hittade din blogg när jag googla tn. Hur mår du idag? Jag undrar för det du skriver känner jag igen med, ansiktssmärtor osv. Med vänlig hälsning, Yvette


    • Hej Yvette!

      Välkommen till min blogg! Kul att Du hittade hit! Beklagar mitt sena svar…

      Jag mår sådär, verkar som om jag haft en lugnare period i min TN men att det kommer en och annan indikation på ett större skov igen. Det verkar väldigt ojämnt och helt oväntat tidsmässigt sett, inget som jag kan förutse eller förutspå av någonting särskilt jag gjort eller upplever som triggar igång de större skoven. Jag har ju mer eller mindre TN hela tiden, men lättare skov och svårare skov, om Du förstår hur jag menar. Triggers som t.ex. tandborstning och hårborstning är ju något man gör varje dag, men tidvis är det mer än så. Svårt att förklara riktigt.

      Hoppas att Du hittat mina länkar och läsvärda saker om TN här på bloggen. Jag vet ju att TN varierar från person till person och att det upplevs olika. Det börjar finnas alltmer information på internet nu, än då jag fick mina första smärtattacker och senare min diagnos. Särskilt dåligt var det då att hitta någonting överhuvudtaget på svenska. Det var lite av den anledningen jag började blogga om TN på svenska. (Utöver allt annat jag bloggar om förstås).

      Jag kan också tipsa om att det finns några Facebook-grupper för den som har TN samt deras anhöriga. Har Du några frågor så tveka inte att fråga, jag svarar så gott jag kan.

      Vänliga hälsningar
      // Maya



Kommentera

