h1

Sommarfin!

juni 3, 2016

sommarfinbystudiomaya Photo / Copyright: Maya (My own photo)

Igår var jag till Evelina för att göra mej sommarfin. Naglar och Ögonfransar. Naglarna har vitt glitter på tipparna, något som kanske inte syns så bra på bilderna, men det blev jättesött. Mycket nöjd tjej. Har en ny tid bokad dagen före Midsommarafton, jippi-kay-ey!

Nu är jag spänd på denna helgen, jag återkommer senare vad som händer (hänt) denna helg!

Trevlig Helg!

 

Till Magnus: Jag har mottagit och sett Ditt meddelande – och återkommer så snart jag funderat på detta.

5 kommentarer

  1. Det känns alltid bra att vara fin, särskilt nu på sommaren! Naglar och fransar – inte dåligt alls. Ser läckert ut! Önskar dig en härlig sommar! Kramar


    • Tusen tack, fina Du! Önskar detsamma till Dej, hoppas på en fin sommar!


  2. Jag kan tyvärr inte skriva in min bloggadress, för då går kommentaren inte fram 😦


    • Vad tokigt! Men jag vet ju ”var Du bor” 😉 Och har ju Din blogg i min vänlista här till höger 😉

      Kramar!


  3. Du ser fantastisk ut. Önskar att jag kunde ha mascara men fick sluta i och med min allérgi. Nu skall jag testa igen och se om det finns nån extra mild som man kan ha vid festligare tillfällen. Jag har aldrig varit på salong och fixat mina naglar 😉 trots att det skulle behövas, Jag vill inte ha långa för jag skulle fastna överallt 😉 det måste kännas skönt för dom blir ju vårdade

    kram



Kommentera

