h1

Garderobsnyheter

augusti 26, 2014

Iförrgår kväll beställde vi lite nytt till garderoben. Klänningen i svart har jag haft på väntelistan hela sommaren så nu när den kom in var jag snabb att göra en beställning. Pelle ville ha en jumper, ja egentligen två men bara den ena fanns inne, i vitt. Han ville ha den i svart också, men det får kanske bli en annan gång. Den andra klänningen, i aqua, hade jag funderat på ett tag eftersom aqua kan betyda helt olika färger mellan plagg och företag. I mina ögon är aqua ljusturkos och isåfall är det en favoritfärg som blir snyggt till solbrännan. Men om den ”bara” är turkos så får vi se om den är snygg. Modellen på den verkar passa mej så nu är det bara att vänta på paketet. Det kanske inte var bästa månaden att beställa kläder, har sjukt mycket utgifter som klumpats ihop denna månad, men det får gå. Har ju väntat länge på den svarta klänningen.

Bonprix Klänning SvartBonprix Rainbow Tröja VitBonprix Klänning Aqua

En kommentar

  1. Vad snyggt! Önskar jag var smal igen ;))

    Ha en fin dag
    kramar



Lämna en kommentar